sunes jul

Haha världens bästa när man är sjuk! Har legat och tittat på sunes jul hela dagen..ungefär :)
Drog till vårdcentralen imorse.. Om jag fortfarande har ont i bara halsen och öronen på söndag så är det halsfluss jag har, och då är det bara att åka till apoteket och hämta recept!
Men annars är det bara en förkylning typ.. blöh.

Men sen har jag i stort sett sovit resten av dagen förutom när jag kollade på sunes jul 1 :) Fast då sov jag lite ändå :p
Nu har jag sovit klart och är inne på sunes jul 2 :D wohoo!

Mja, jag är ju kattvakt hos Leffe&Sussie i helgen, så jag ska sova där.. Men jag vågar inte själv.. Så jag försöker muta lite folk att sova med mig även fast jag är sjuk..går inge vidare :p

haha
Nejmen nu behövs det mer vatten här! Måste gå och hämta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0