trög

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska skriva om.. Har precis kommit ur duschen och känner mig helt hjärndöd :)

Drog till Sasta och fikade med mama och Loou efter skolan, för att sen knata upp på Body Joy och ligga i massage säng..saken :p
Den är helt sick. Jag och Loou kom fram till att det skulle vara helt awesome att ha sex i en sån! DET skulle vara sick.
Bara så att ni vet. Och nu är jag hemma.

Kom nyss att tänka på det här med människor. Hur olika alla egentligen är. Och hur konstiga vissa är, fast dom är helt normala!
Jag är en sån som stör mig jobbigt mycket på folk, jag kan inte rå för det. Jag tyker lixom att det är kul att störa mig på folk.
Typ, småtjejer som har för höga klackskor, underbart att kolla på! Eller någon som har luggen fel, alltså att det sticker upp lite hår där och där om ni fattar.. Ah.
Massa såna saker, folk som skulle kunna se bra ut men inte gör någooot D: herregud.

Jag skulle kunna sitta en hel dag och bara titta på massa människor som gick omkring :) Ska nog göra det någon dag, sätta mig mitt på plattan eller något liknande :D häftigt.

Jaja men tjingeling så länge! Jag har inte så mycket att skriva om just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0