vakna loou!! D:

Känns vidrigt att vara vaken såhär tidigt på en lördag.. tehe, okej nu är det inte så tidigt. Men när jag vaknade så var det tidigt!
Typ halv 10 </3

Nu har jag preis fixelifixat mig för dagen...tror jag. Kanske byter kläder en gång till :) haha

Jag har försökt få tag på Loou som skulle vara här halv 11 (?!)
Men kvinnan ligger förmodligen och sover just nu :( För det är iaf ingen som svarar på telefonen, jag funderar på att ringa igen och irritera henne lite :D



blöh, måste platta den där jävla fjongen som sticker ut!

meeh

ah, ska ringa Loou nu.................................................................................................................. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0