whats new?

Nu har jag allt förutom det jag behövde..ungefär :) Som vanligt då!

Jag täknte flirta lite med pappan min och få lite pengar så jag kan åka till forum igen och köpa svarta byxor, jeans skjortan och väska..och plånboken ja! :D
Och sen måste jag åka någonstans där det finns Din Sko och köpa dom där snygga skorna jag har kollat på :D
I love my life.

Jag försökte fota allt jag köpt...men det gick inge bra och jag orkar inte lägga tid på att göra det bra heller. Så jag gör det imorn :)

Mmm..justdet... Prakti imorn! Sitta på dagis hela dagen..jaja.
Jag ska i alla fall gå hem med kusinerna när jag slutar, så det blir ju braaaaa

:)

Jag insåg just hur bedrövligt mycket jag saknar mitt röda hår :( KOM TILLBAKAA

Uscha, jag måste ju typ sova vid den hä tiden..?


tehe

jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0