jävla bajsdag

Alltså jag typ gråter. Jag bara dööör på den här dagen.
Känns som att alla i hela världen gör roliga saker, kalasar och träffar kompisar idag förutom jag.
Jag har nämligen inga vänner.
Jo, det har jag ju. Men alla är på sina håll och kvar är jag. Satansbajs.
faan.

Det suger verkligen!
Här sitter jag på mitt jävla rum och bara dör av tristess, känner mig ful och lyssnar på radion när dom snackar om att alla har kul ikväll och blabla.
Och alla andra är på kalas eller myser med pojkvänner och skit.
FUCK OFF ALLTSÅ, JÄVLA APA.

Fan vad jag bara....äh jag vet inte vad jag ska göra asså.
Jag är ledsen, arg, irriterad, deppig...typ allt på samma gång. apsnfpwiegårwg

Och pappa typ ''aamen ska vi gå tillsammans till brasan sen då?''
Mmm..eller hur pappa. För jag vill jätte gärna gå till jävla brasan med mina föräldrar som en 10åring och titta på alla andra äckliga djuröbor och kompisar som är där och har jätte jävla trevligt och roligt med varandra.

Fyfan vilket neggigt inlägg. Men det skiter jag i. För jag är så..ååååååååååååååååh!!!!!!!

Hatar det här. Faktiskt.

Jag menar. Hur kul är det att sitta hemma och glo på en vägg och veta att alla kompisar har askul?
Nej det är ju inte så kul.

Och nej jag tänker inte ringa alla jag känner och hänga efter dom som en liten osäker jävla äckelbrud som inte har några vänner och får tjata till mig sällskap, tänker inte göra det!

BARA SÅ NI VET DET.

Nu blire till att stoppa i mig något jag somnar av, typ lite ipren och hostmedicin.
Då kan jag somna och bara skita i den här jävla äckel dagen.

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0