Love it!

Okej, mysigt. Jag får kvällningar av allt, fan.
Och hostan bara överfaller mig, så jag spydde lute sådär nyss bara. Mysigt va? :)
Jaa, jag vet att ni ville veta det! Hihi

Frågan är nu bara hur jag ska kunna somna nu. Jag hade ju precis börjat slappna av och lugna ner mig när jag va tvungen att springa ner lixom. Jävla skit också!
Nu är jag ju jätte pigg. Och Norea ligger brevid mig och snarkar.... Sötnos!
Måste fan kissa också. Ååååh.

Vadååå tycker ni att jag svär mycket? Nee, tänkte väl det. Mm.

Jag vill ha min handkräm också, men den är på andra sidan rummet. Sataannnnnnn. Hallå?
Söv mig tack så mycket.

:)))
Oj. Shit. Så jävla onödigt inlägg fan.
Jaja. Håll alla tummar på att jag somnar snart!


Mysig tjej.. SOV GOTT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0