lite sjuk bara, hehe

Ska bara va lite sjuk och grejer. Inte riktigt tänkt på att blogga hähää..
Jag har kommit på skitroliga saker att skriva..men har inte pallat haha. Fixar imorn asså!

Nu måste jag ju på riktigt sova. Jag kommer vara dösjuk imorgon när jag vaknar. Kommer typ inte kunna gå till praktiken. Bajs.

Jag har världens aphosta som inte ger sig och kan inte andas genom näsan, visst låter det mysigt? :D
Någon som vill byta? Jag är öppen för förslag..
hehe.
Sova var det.


Jag är ju ganska snygg för att vara sjuk lixom. Visst? :)
Och undra inte vad jag gör med min hand/finger. Jag vet inte. Det såg ju jävligt coolt ut. Så varför inte?

HALÅÅÅÅ, jag skulle ju sova nu!
godnatt.

hehehehhhehehe

på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0