going down

Det här blir nog ett ganska...utspritt inlägg. Bara som en varning.

Jag har inte haft ork att blogga något. Min vecka har varit ganska konstig.
I måndags började det klia lite här och va på mig, och jag blev röd runt halsen. jag sket i det och gick och la mig.
När jag sen vaknade i tisdags så va jag helt svullen på ben och armar, ögonlocken kliade och va alldeles uppsvullna och massa annat skummt..
Jag blev aasrädd...nej, men jag fattade inte va som hänt.
Jag tog mig igenom dagen, sov för det mesta. Framåt kvällen så kom mami hem, vi åkte till mormor som konstaterade att det va en allergisk reaktion.. jaha? Jag är ju för fan inte allergisk emot någor, wtf.
Mot akuten blev det sen, på vägen in så svullnade mig läpp upp och hängde som jag vet inte vad. Jag såg ut som en kinesisk apa, haha. Kan inte sluta skratta åt mig själv!
På akuten fick jag i alla fall medicin och svullnaden la sig efter ett tag, nice!
Sen fick jag åka hem med lite piller.
Och nu så går jag runt hela dagarna och tar medicin för något jag inte vet vad.

Och så det här då. Inte nog med att jag redan är trött hela fucking tiden. Nej, den här medicinen gör en tydligen trött också.. Så jag bara sover, sover och sover. Orkar inte göra något överhuvud taget.

Jag bara ligger här och dör på mig själv.
Är på något sätt så jävla förbannad. Jag tror att jag är på väg att gå in i väggen eller något sånt trevligt. Jag mår fan inte bra alltså. Joo, det gör jag. Nej...
Jag vet inte ens hur jag mår!
Åh.
Frustrerad.

Och nu då?
Jo nu sitter jag här i min jävla säng och vill inget hellre än att ha någon här. Någon speciell.
Finns det någon speciell? Nej..eller? Inte fan vet jag. FÖR JAG VET INGENTING.

Usch, jag blir så förbnnad. Och jag kan inte kladda ut allting här för det blir bara konstigt.
Så nu ska jag fortsätta sitta här och stirra på mina väggar tills klockan 5 imorn bitti då jag kommer somna med tårar i ögonen.
God natt mina kära.

Stay real, för all del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0