ja okej

Vet att det har varit lite konstiga och oförstående inlägg just nu, men det får ni stå ut med. Jag tvingar er ju inte att läsa, right?

I alla fall. Just exakt nu för stunden så känns allt ganska bra, lugnt lixom :)
Jag åkte till Linnéa igår kväll, sån tur att jag har henne!
Jag åkte dit och hade mys med henne och Elinor, bara glömde allt annat och va i nuet :) Sånt som behövs lixom!
Blev på fruktansvärt bra humör och sånt.
Och imorse vaknade jag av att Ärtan låg och petade på min kind, haha så länge sen vi sov tillsammans att jag glömt bort hur myspys det är när hon väcker mig :p
Myes. Ja, så jag fick en bra start på dagen...en liten stund. Sen vettifan vad som hände. Jag fick värsta deppmode och det gick inte över. As störande!
Eller ja, det gick över undertiden jag och Linnéa va på bion idag :D

Vi va och kollade på The Stig-Helmer story, såklart haha!
Så jag kan säga att jag har fått lite kvalitéts tid med min bästa nu :) Så nu kan jag fortsätta leva lite, hah.

Det var mitt senaste dygn ungefär, jäkligt nice.



Det här är vad vi sysselsatte oss med igår från det att jag kommit.
Haha, systrar♥

Jaha, men nu skulle det passa med lite sömn. Vända tillbaka dygnet lite!
På med ny film och somna bara!!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0