mode?

Alltså vad är det roliga med att ha likadan mössa som halva sverige har?
Jag tänkte på det idag när jag va på väg hem från skolan. Alltså typ hälften av alla tjejer i min skola har en sån här mössa.



Jag tycker nog att det är roligare att ha något eget och snyggt lixom..?
Istället för att ha samma likadan mössa som alla andra, det kan ju inte vara roligt...

Då ser men ju inte heller skillnad på vem som är vem om alla ser likadana ut? Sjukt jobbigt ju? Haha

Annat är det med mig. Japp. Jag har ju min kära gröna mössa! Då ser ju alla att det är jag som kommer när jag har den :D
Skit bra ju!

Jaja, men det är så jag tycker. Tråkiga mössor. Tråkiga människor :)
Okej, förlåt alla mina kära vänner som har sån här mössa, i love u anyway :D

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0