Om ni skulle vilja veta...

Ibland kommer jag på mig själv med att sitta och titta på mig själv i spegeln aslänge.
Haha, jag är nog lite överdrivet själv-kär. Eller jag vet inte..
Jo jag är nog det.
Jag kan verkligen sitta i timmar och bara titta på mig själv i spegeln. Jag är så jävla fin alltså!
Är helt fascinerad :)

Jag kan typ inte gå förbi en spegel utan att stanna för att titta på mig själv :D
Bara så ni veeeeeeeeeet

image description


image description
Och mitt léende...seriöööst. Om jag kunde kyssa mig själv så skulle jag lätt göra det!
Men det är ju lixom lite svårt.

ojojoj

image description
Och mina ögon. Ah jag vet inte. Folk säger att man druknar i dom...japp.
Jag har ett helt lager människor bakom mina ögon som har drunknat i dom. Stackars människor. Synd om alla som kollar mig i ögonen bara drunknar och dör.....hahaha åh. Tråkig jag är.
Nej, men seriöst nu :p
Jag kan inte se vad som är så speciellt med mina ögon.
Men alla säger ju att dom är så speciella och herp derp....så jaa, okej då!


Nu måste jag sluta haha.
Åh, jag älskar mig själv. HAHAH
Och jag är den oseriösaste människan jag känner. Hahahah get it?

Nejmen på riktigt nu. Hejdå!
jag är snyggast i världen.
Stay real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0