Bara så att ni vet tänkte jag.

SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? - Linnéa
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Linnéa
3. Vem pussade du senast? - Helen
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - Marcel
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - Loou
6. Har du haft oskyddat sex? - Ja
7. Vem sög du senast av? - En kille vid namn Erik.
8. Hur ofta strular du? - Eh, jag vet inte..brukar inte räkna lixom.
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - Typ två kanske.
10. Vem var den första personen du strulade med? - Jag tror det va Pontus, men är inte säker.
KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - Grovt töntig fråga, orkar inte svara.
11. Hur många har du varit tillsammans med? - Ingen tror jag. Har nog inte haft ett riktigt förhållande.
12. Vem var du senast tillsammans med? - De va väl Pontus kanske..fast jag tycker inte att vi va tillsammans. What ever.
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Inte direkt. Det är mer komplicerat än så.
14. Hur länge har ni varit tillsammans? - Eh, så va vi inte tillsammans nej.
15. Sötaste paret? - Linnéa och Robin. Så stört perfekt haha!
16. Hur ser din drömpartner ut? - Det finns ingen drömpartner.
17. Hur ska din drömpartner vara? - This ^
18. Hur många gånger har du varit kär? - 2 eller 3
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - 2 gånger
20. Vem var din första riktiga kärlek? - Pontus

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? - Öh, yea?!
22. Röker du? - Ja. Barn, börja aldrig röka!
23. Snusar du? - Nej
24. Har du rökt på / knarkat? - Verkligen inte.
25. Hur ofta festar du? - Jag vet att det inte är så ofta..meen, ja nån gång i månaden kanske.
26. Vad gillar du att dricka? - Sånt som är gott.
27. Har du skurit dig? -
28. Har du bra självförtroende? - Ja, jag är sjukt snygg också.
29. Hur mår du egentligen? - Vet inte, orkar inte känna efter :)
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Jafan, rånade en bank senast igår!!

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? - Ja
32. Isåfall, vilka ? - Har bara varit på min Farmors.
33. Har någon nära dig dött? - Ja..
34. Hur vill du dö? - Lycklig
35. Vill du dö? - Nej, jag är rädd för döden.
36. Har du någon gång varit på dop? - Jaa, det har jag.
37. Isåfall, vilka? - Ska jag komma ihåg sånt?
38. Gillar du livet? - Livet skrattar år mig.
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Oj, det måste vara Moster Cissi :)
40. Vill du ha barn, och hur många? - Jag är 17 år och får panik av tanken att skaffa barn.

DU

41. Vart bor du? - På Djurö
42. Vart går du i skola? - G2
43. Är du smal eller tjock? - Jag är snygg.
44. Är du snygg? - Öh, hell yea. Fast jag är nog mer söt än snygg....
45. Är du nöjd med ditt utseende? - Man blir aldrig helt nöjd med sig själv.
46. Vad gillar du mest med dig själv? - Mina läppar och ögon.
47. Och vad vill du ändra på? - Jag vill ha längre hår!
48. Vad heter du? - Om du har missat det så är du efterbliven.
49. Gillar du ditt namn? - Vet inte, bryr mig inte. Folk säger att det är fint så visst!
50. Vad gör du på fritiden? - Roar mig, väldigt trevligt :)

FAVORIT

51. Mat: Kommer inte på något...Typ kyckling grejs, haha.
52. Dricka: Vatten
53. Färg: Blå och Rosa
54. Musik: Gillar allt.
55. Låt: Just nu, Katter & Hundar med Organism 12
56. Veckodag: Onsdag, vet inte varför.
57. Sport: Fotboll
58. Godis: Choklad.
59: Artist/band: Har ingen sån.
60: skådespelare/skådespelerska: John Travolta, så jävla snygg som ung!

SKOLA / ARBETE

61. Går du i skolan? - Ja
62. Trivs du? - Nej, jag är skoltrött.
63. Favoritämnen? - Matematik
64. Vilka ämnen gillar du inte? - Alla ämnen med Pierre :)
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - Carina är bäst, finns ingen som är riktigt jätte pissdålig.
66. Vart har du praoat? - Jaa
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Jaa på vaktis på kyrkan. Hehe.
68. Vad vill du jobba som? - Säng provare, oh yes!
69. Varför? - Dum fråga!
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - BF10, nej jag gillar den inte. Jävla bokstavs-klass.

FAMILJ

71. Vad heter din mamma? - Carina
72. Vad heter din pappa? - Peter
73. Vad heter dina syskon? - Stephanie och Linnéa
74. Är dina föräldrar skilda? - Nej, tack och lov!
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - Anna&Bengt och Janne&Gurli ♥
76. Trivs du hemma? - Det är inte ofta jag trivs tyvärr.
77. Om inte, varför? - Därför att jag bråkar väldigt mycket med min pappa.
78. Hur är din familj? - Jag vet inte...som en familj...typ? Eller?
79. Är dina föräldrar pinsamma? - Jaa, det får jag väl lov att tycka ibland.
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - Ja, det tycker jag :)

ANTINGEN ELLER

81. Sommar eller vinter? Vinter
82. Bikini eller baddräkt? Bikini
83. Rosa eller blått? Blått
84. Öl eller cider? Cider
85. Vin eller sprit? Vin
86. Bada eller sola? Bada
87. Chatroulette eller omegle? Och det är?
88. Fjortis eller emo? Bryr mig inte. Jag har vuxit upp.
89. John Mayer eller Johnny Cash? I donno
90. Pop eller rock? Rock


RANDOM

91. Skostorlek? - 36-38
92. Längd? - 156 cm
93. Gillar du bananer? - Inte så att jag skulle kunna leva på dom. Blir äcklad av dom ibalnd.
94. Leker du gärna häst? - Ja, tycker det är jätte kul. Brukar springa runt på tomten, käka gräs och leka häst. Vill du vara med?
95. Vad heter din bästa kompis? - Jag har flera bästa kompisar. Men min absolut närmsta heter Linnéa.
96. Hatar du någon? - Jag skulle inte säga hata. Snarare att jag avskyr någon då.
97. Vad köpte du senast? - Kaffe, om jag inte minns fel.
98. Vad åt du senast? - Nudlar
99. Är det många i din skola som gillar dig? - Alla vill ha mig.
100. Sista frågan; Är du rasist? - Dum fråga. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0