Fasiken...

Jag glömde mina skor hos kära Loou :(
Men det är ändå lite bra, för det ger ju mig verkligen en anledning att åka dit imorn och hämta dom :D asbra!

I alla fall
Jag åkte inte hem och kolla fotboll, vi låg och kollade hos Loou istället. Fy attans vad arg jag bliiir.
Jag orkade typ inte titta ibland för jag blev så nervös på dom, faaan alltså!
Riktigt dåligt.

Nog om det nu....fan.

Kom väl hem strax innan 12 ändå..men jag har inte somnat ännu hehe. Och nu är klockan alltsåååå 20 över 5, nice :)
Blir nog inge sova alls för mig denna natt, somnar jag så kommer jag ju sova bort hela dagen sen :(
Mmm, ska titta på en till film nu heh.

Måste bara visa,när vi va ute och gick med sötbollshundarna Nala och Kimi :)
Hihi, Nala går med Kimi i koppel! Så himmla sötaaa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0