Funderar

Ligga vaken hela natten, eller inte?
Dygna eller ej. Vet inte.

Kan man vara så arg att man kräks?
Spy av illska?

Det känns så just nu.

Orkar inte sova
Orkar inte vara vaken

Vad ska man då göra?

Hej Gud, jag önskar att jag var glad, lycklig. Bara du och jag vet hur det kan hända. Vad ska vi göra? Jag kan inte tänka klart. Du vet ju vad jag tänker, du hör mina tankar hela tiden. Hjälp mig. Kom och ge mig trygghet och värme. Nu är jag ensam och ynklig, ledsen och instabil. Eller är jag verkligen det? Nej jag vet inte.
Kom och var mig nära.
Tack/
Tappat bort lilla Elin

Det där vet jag inte vad det var. Haha.
Jag är fan sjuk. Jaja. Det kan ju vara trevligt det med :)

Men jag har faktiskt tappat bort lilla Elin. Vart kan hon vara?

Hoppas jag hittar henne i drömmarnas värld.
Måste somna.
Baang.
Sov.

Godnatt igen
Vilsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0