Lösning

Nej, jag mår inte bra. Tyvärr tror jag att det börjar synas.
Ja, tyvärr.

Jag ljuger varje dag.
Jag mår bra, säger jag med ett léende och knatar vidare.
Vilken jävla lögn.

När jag inte mår bra, då vet jag inte hur jag ska hantera det.
Jag stänger allt innom mig, det är säkrast så.
För att inte belasta någon annan.
Någon gång går det över och jag mår bra igen.
Jag får köra vidare som vanligt och vänta tills den dagen kommer.
Spännande.

Kvällens lösning är sömnpiller.
Jag orkar inte ligga vaken hela natten igen och mata allt fram och tillbaka. Vad kunde jag gjort annorlunda?
Nej, inatt ska jag fan sova!
Så jag har precis svalt ner en sömnhjälpare så att jag kan slappna av.
Jag somnar nog om några minuter.

Jag kanske ser lycklig ut eller glad, självsäker och obekymrad.
Hur mår tjejen egentligen? Jag vet inte riktigt själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0