phahahahah xD

                                                            ♥TjaTja SötaLäsare♥

N
u har jag suttit i typ 2timmar och spelat nåt random spel på nån blogg. HAHAHAHAHAH!
Jag hade så galet tråkit, så testade spelet och FAN jag fastnade vid det xD Saken är att det var inte ens nåt roligt spel utan de va helt stört! =O
N
u ska jag ta och försöka rensa i min mail =O Helt seriöst, jag har 94 mail (stavning?) de e helt sjukt !
M
en det roliga är att; det är inte mail som folk skickat till mig., utan naj, det är mail från facebook om mina händelser och skit ^^        Jag har försökt ''avbeställa'' alla mail man får när man fått en komentar på ett foto eller om nån har skapat vän förfrågan osv...,
Men det går inte =O      Sånt blir jag fett lack på =(
S
å om de e nån som vet hur man gör det snälla TELL ME!
Aja, jag gör ett inlägg lite senare för nnu ska de rensas i mailen ^^ 
 
   hahhah, i mitt huvud så föreställer den här bilden min mail just nu

(O.B.S!
BILD FRÅN GOOGLE O.B.S!) 


                                                                    

                                                                     XOXO
                                                                  
ELIN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0