jaa, det var ett tag sen ^^

                                                                Tjenaaa :)))


Shit asso..., de va en månad sen jag skrev i bloggen nu ^^
Sorry asso, för er som läser :3 ni e inte många xD (vilket inte är så konstigt)
men jaa, jag har inte suttit vid datorn så mkt, jag har försökt göra mig av med mitt "beroende" av att sitta vid datorn o:
ocvh det har gått ganska bra ^^ men nu sitter jag här iallafall :-/ Och vet att jag inte kommer vakna imorn :((
det är inte så bra..men jag ska snart sova har jag tänkt :)

På fredag har jag intagningsprov på värmdö gynsaie, jag har sökt sång... och då ska jag sjunga två låtar o.O
den obligatoriska e Faith-George Michael http://www.youtube.com/watch?v=6ISHYtccEs0 
Och den valfris e Scars-papa roach http://www.youtube.com/watch?v=oF0xd-TIINA   , jaa..där har ni dom ifall ni undrar hur dom låter ^^

Jag är jätte nervös :-/ känns som att jag ska faila totalt! :(( Men något som känns bra är att Liny ska vara med, hon är ett bra stöd :) hon ska oxa göra intagningsprov då, fast ett tag efteer mig..men hon är så snäll att hon åker dit tidigare med mig, och jag är så snäll att jag är kvar och väntar tills hon e klar :D
Det värsta med allt är igentligen att man måste ha ensamble..det e så jävla läskit o:
då måste man vara i en grupp med folk i samma ålder som man inte känner, och så ska man sjunga med dom ;o
Jag kommer ju fan tuppa av xD
Tycker de e skit läskit att vara med folk jag inte känner ;o

MenMen, de e som  jag brukar säga; "om allt sabbar sig så e det bara att ta livet av sig" :)
För jag menar...om allt blir dåligt och det bara blir skit.. då kan man ju bara ta livet av sig så slipper man :)
Men det beror givetvis på vad som skiter sig! Om det bara är nån liten småsak som att man gjort bort sig lite så kan man ju va stark o säga att "JAA, JAG GJORDE BORT MIG..SÅNT SOM HÄNDER"    oj, nu blev de caps lock där xD jag orkar inte ändra ^^
Men iaf... om det är nåt större som... neej, jag har inge bra exempel men..jaa, ni fattar vad jag menar?
skitasamma xD


hihihihi : DD jag fick ett sträck dääär *pekar uppåt* 8D fett niiiiice x))

Imorn ska jag till Kinas studio..(inte landet Kina, utan hon kallas Kina..med K lixom) ^^
vi ska öva till intagningsprovet och efter det ska jag, Kina, hennes man Nils, pappa och kanske att Liny ska med x))
Vi ska iaf åka in till stan till "4-sound" tror jag att butiken heter ^^ där har dom iaf utförsäljning, och vi ska köpa en halv akustisk gitarr till mig, som är lite mindre i kroppen xd
för vanliga e så tjocka och jobbiga att nå runt ^^
Det är vad vi ska göra :'3



nu ska jag nog borsta tänderna och försöka sova, jag måste komma i tid på mornarna vafan!
sååå, God Natt folket x))
Drömm så Sött som de bara går, det ska jag göra ;D  hihihi :3

http://www.youtube.com/watch?v=Q_F6pm63JEk  Otroliggt mysig låt Maikal X - Bear With Me 
LYSSNA PÅ DEN!!!!


Here we got Gustav med hennes och min middag för nåra veckor sen ^^


And here we got Jag dagen på morronen hos Gustav :3 

                                                           
                                                                           SLEEPING TIME ♥



                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0