Att du är ensam...

Jag kom och tänka på i tisdags när vi och Fanny vandrade runt i stockholm och sjöng...
Ett tag när vi va på djurgården sjöng vi på 'Du vet väl om att du är värdefull' ( en psalm ) och nu fick jag den på hjärnan..
En sak som jag inte kan släppa med den är texten.

Texten går såhär;
 
Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som duu...


Men när jag ska sjunga den så blir det så här;
 
Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är ensam för din egen skull
För ingen annan är som duu...

Det är ju inte meningen ! Det bara blir så x)

aja.

                Puss o kram, cykelram ! Liny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0