Du vet inte.

Du vet ingenting, du vet inte ett skit!
tro mig.

Det kryper i hela kroppen, jag dör!

Nu märks det att jag är tillbaka hemma igen! Jag börjar känna mig som vanligt.
Det värsta är på nätterna, jag misshandlar ju för fan mig själv psykiskt! Kan man säga så?
Inte vet jag men nu får det bli så jag kallar det.

Men alltså.. Jag tänker ju för mycket då när jag ska sova, typ aah.. nej.

jag vet inte ens varför jag skriver siten här?
Kände bara att jag ville får saker ur mig utan att behöva prata med någon, för det är inte alltid så kul.
Speciellt när det bara finns två att prata med här; mamma och pappa. Och att prata med dom är ju värdelöst.
Behöver inte ens försöka längre :)
Jag vet att det inte går.



Just nu sitter jag och försöker plugga, tänkte försöka göra klart allt den här veckan så jag slipper tänka på det och så jag kan åka och pierca mig nästa vecka!

Får se hur det blir med den saken, eftersom jag får utbrott var 5te minut när jag försöker plugga.
Det går lixom bara inte.


Tror att jag ska gå en sväng, få i mig lite nikotin komma hem och sen försöka igen. Det kan ju hjälpa!

Ja, nu har ni något att läsa iaf..ganska värdelöst dock :)

Stay real, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0