Lite ont i halsen...

Jag måste bara tala om vilken toppen vecka jag har haft i Falun/Borlänge! :)
Har ju varit på Peace and Love en vecka nu med Loou, och så har vi bott hos hennes syrra och pojkvän :3

Men nu har jag börjat få lite ont i halsen och grejor..inte bra :( Och så är jag sjukt seg!

menmen... jag vet inte riktigt vad jag ska säga, kännde bara att det var länge sen jag skrev något här så jag va tvungen skriva något litet iaf :3

eheeh, det här inlägget skulle jag egentligen posta igår men datorn la av och jag orkade inte ladda den så det fick vänta!
hahah

Nu är min storkusin Eddie här :D saknat den lille plutten!
aah, så det blir väl fullt hus här idag antar jag o:

mm, men aah.. nu ska väl jag gå och kla på mig eller nåt..har precis vaknat :3
PEACE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0