I skrivandets stund...

Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag kände att jag måste skriva något.

Alltså... Jag är inte den som gillar att visa om jag är ledsen, mår dåligt eller om något är fel...
Men just nu så känns det som att jag inte kan hålla allt för mig själv längre.

Det sjukaste är att jag inte har någon aning om varför jag mår så här. Jag stör mig så jävligt på det!
Hade jag bara vetat så hade de ju varit skit samma, fine lixom, jag mår dåligt. Men nu är det asjobbigt!

Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vem jag ska prata med, jag vet ingenting.

Jag vet inte varför jag gråter floder, det bara kommer.

Jag orkar inte vara deppig, jag är inte sån!
Jag är den spralliga glada tjejen...vad fan är problemet?!

Ta mig ur den här jävla smörjan.

Det var vad jag hade på hjärtat. Nu ska jag ut på promenad, ta en cigg och se om det finns nån på den här ön.

PEACE, take care

Kommentarer
Postat av: steffi

Tack så mycket sis! :)



Inge bra att du mår sådär... Vet exakt hur det känns! =/ SKit irriterande när man inte vet varför man mår dåligt.. Man vill bara krypa ner under täcket och försvinna!=/



Du får fundera ut på när du känner att du mår som du mår. Skriv ner och prata med mamma. Du får ju självklart ringa mig oxå! Vill inte att du ska må dåligt!!:( <3

2011-05-30 @ 09:23:10
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0