galet

Jaa, galet.
Idag har mams och paps, utn min vetskap, köpt följande saker: 3 st surfplattor, 2 st mini laptops, 1 vanlig laptop, mobil skal, iphone och jaa.. en del annat onödigt också.
Alltså wtf?! Vad hände lixom? Haha..
Jag förstår ingenting..
 
Just nu sitter jag i alla fall i sängen med en av mini laptoparna, den är min nu. Hahaaa
Dock så är den segare än vad jag är i duschen, och det mina vänner, det är riktigt jävl illa.
Men ändå, den fungerar.
 
Surfplattorna och den stora laptopen skulle komma nån gång i veckan eller nästa vecka, så då ligger det en platta och väntar på mig när jag kommer hem från Finland nästa onsdag :D
Hoppas den funkar bra bara..
Dom har köpt nytt internet idag också, jag är rädd att det har gått helt åt helvete. Men det årtrstår att se, jag hoppas på det bästa ändå!
 
Jaa, har inte mycket mer att säga. Ville bara testa blogga från den här datorn.
 
Tänkte precis slänga upp e bild från datorns cam, var ju tvungen att testa.
MEN nej, då funkar det inte att ladda upp från camen.. wtf.
Pissdator.
Men den är liten och lätt. Förjävligt bara att det ska ta 5 sekunder för datorn att registrera tangentern man trycker på.
Ska det verkligen vara så?
 
Nää.. godnatt på er tror jag!
PEACE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0