älskar dig!

tjatja:)
dagen (eller gårdagen blir det nu^^) 
den har varit bra, jag åkte till Gårn till slut:)
När jag kom dit möttes jag av underbara Norea, sen fick jag en massage :D
de va sjuukt skönt, fick verkligen koppla av (nåt jag behöver)
sen satt jag bara där och pluggade tills vi (jag, Helen, Norea, Natasha och Amanda) gick hem till Natashas gammla lägenhet i Stavsnäs, vi lämnade hennes stora väska där sen drog vi ner till turken (Stavsnäs vinterhamn)
där käka vi lite, sen pluggade jag -igen- medans dom andra flummade runt^^
jag skrev 4-5 sidor :D  STOLT!
men sen gjorde vi annat skojj inannan alla skulle hem :D
åkte hem samma buss som Amanda och Helen. Mamma hämtade mig med bilen vid bussen ^^
jag tyckte de va så mörkt så jag vågade inte gå(A) :P
väl hemma, kolla på tv, tills typ nu, då jag sitter vid datan och tråkar..^^

justee., när vi va nere i vinterhamn så kom Morgan och hans mamai, dom skulle tanka:) Då spraang jag fram och kramade honom :P

hmm, vad tänkte jag mer säga.., jo; jag vill säga TACK till Fanny, som visar att hon bryr sig:D
och Linnéa du bryr dig också det vet jag!!!! Jag älskar dig syster ♥
och TACK Morgan för att du visar att du bryr dig :D
Det finns jätte många som bryr sig, som visar att dom gör det:D men nu valde jag att nämna de här tre., därför att dom har visat extra att de bryr sig på sista tiden :)
jag älskar er ♥  älskar alla andra vänner också ofc :D
och ni som inte blivit nämnda här nu! jag lovar er, ni kommer bli nämnda andra gånger ;D


ska kila nu:) höres :)


xoxo ELIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0