vad sur jag blir!!!! :(

jaa, nu har jag försökt få över bilderna från mobilen men min data vill helt enkelt inte ta  emot dom nu :O  jag ska be Liny hjälpa mig med de där..., så bilder får ni nån annan dag :)
men iallafall nu..., ikväll har det inte hänt så mkt,  jag har duschat, suttit vid datan och spelat vampire wars på facebook xD  de e på engelska så jag fattar typ nada men ändå xD  de blir säkert jätte bra ändå :P hahah^^  hmm, jaa.., just nu så sitter jag på msn och chattar med min kompis morgaan :D han e sjuukt snäll :D ska säga åt honom o kolla hit sen så han får veta de :P  hihi:D  nu ska jag försöka sova så jag slipper komma försent till skolan imorron som jag vanligt vis gör :/  måste verkligen ändra min inställning på skolan :O :P  menmen :)  somsagt nu ska jag sova puss och gonatt allihopa:) vi hörs imorron :D 


en bild på mig från Linys konfirmation :D  (O.B.S! den gul/gröna slingan är inte äkta bara ett clips ;D)

xoxo ELIN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0