guuah..

Heloo folk!

Jag är as trött, va smått vaken hela natten o:
Bara för precis när vi hade larmat huset ochs kulle lägga oss så gick larmet igång o:
Bara nån flip säkert, men det var läskigt ^^
Så jag låg och lyssnade på ljud hela natten :p
Sen kunde jag itne sova, för det va så varmt o: Så jag la mig upponer i sägen och putta bort täcket, sen kunde jag sova :D
Vakna 5 imorse.. behövde inte gå upp förns typ 6 ^^ men jag va klar vaken då..så aah ^^
Sen fick jag vänta en timme på bussen i slussen, men som tur va så hade jag bok med mig :D
höhö.

När jag kom hem så drog mamma med mig upp till Emma, har itne vart där på aslänge o:
Så de va nice :)
Vi hann bara va där en kort stund för mamma skulle köra ner mormor och morfar till båten sen.. och då släppte hon av mig hemma c:
Och jag somnade på en gång :p
Vaknade för nån stund sen av att mamma kom upp och sa att hon skulle åka ut med Eddie, Ann och Harald om 15 min.. Så jag blev arg för att hon väckte mig en kvart innan och sa det.. då kunnde jag ju inte åka med "/
Men men..
Nu ska jag och pappa till Mölnvik och handla lite, sen ska även vi ut till Grenö :)


min kära byx-dress c:


o:

Nu ska jag sätta på mig skor och springa ner till bilen :3

Vi hörs när jag har internet ^^
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0