hos Natasha :)

                                                              TjenisPenis!

Igår va jag med Natasha på Östermalm och partade lite..det va kul, träffade Adam, Fredrik, Johanna, Johanna och jaa, massa fler ^^
Trevligt hade vi iallafall, sen åkte vi hem till Nacka och käka lite poppcorn tills vi somnade :3
vaknade upp imorse..trött som in i helvete :o inte så konstigt... -.-
Då käkade vi lite och la oss i soffan o kolla på TV :))
Och nu är det snart dags för mig att dra hem till mina föreldrar och förklara allt för dom.. Jag hoppas att det går bra o allt, om dom iinte fattar så kan dom bara gå och ta sig! Då drar jag hemmifrån!
Men så är det inte just nu iallafall :) Jag får se hur det går..

Vi ska nog göra om det om nån helg verkar det som, kulkul :) fast då ska jag hålla mig lite mer nykter tror jag, för de blir bara knas annars -.- Det har jag lärt mig nu, ska ta det lugnt med drickandet :)
 Men nu ska jag ta mig mot bussen o såå :))) 
                                                                  
                                                                 Tjaaaaaao!♥

                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0