PIERCING!

Heej :D

Vi börjar med dagen;
Åkte till skolan, va på första lektionen (svenska) och när den är slut så får vi veta att vi slutar för dagen, kul...
Då har man gått till skolan i onödan..men jaja.
Halv 4 hade jag utvecklings samtal, det gick väle bra.
Jag har nästan asbra närvaro, fett stolt :D
Däremot så har jag ig varningar i alla ämnen förutom bild och idrott. Inte så kul.
Men det är på grund av de svårigheter jag har att koncentrera mig med mera...
Jag ska få göra utredning om koncentrations problem, trötthet och annat. Känns bra, så jag får svar på vad fan som är fel på mig egentligen.

Mjaa... och nu för ett tag sen satt jag med mamsen och papsen och diskuterade navelpiercing :D
GISSA VAD?!
JAG SKA FÅ PIERCA NAVELN :D
nice som faen :)

                 

Snygg! 

Så får se om jag hittar nån liten vän som är bra på det där med piercing studios, så ska jag ta med den lilla vännen och boka tid :D

Nu ska jag fippla med annat och komma i säng :)
Hörs!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0