Förvirrad..eller något liknande.

Dags att skriva igen.. Vad vet jag inte riktigt dock, jag har massor som jag skulle vilja bara ordbajsa ur mig.
Men det kan jag inte, eftersom att jag inte vet vad det är förena folk som läser här..heh

What ever, jag åker till Falun i helgen, wow...
Det är pokerrun Falun, yes..så det ska jag och papa åka med på, mams ska stå på land med Sussie hela dagen förmodligen? heeh

Shit vad roliga saker jag har att skriva om, NOT

Jag känner mig lite på bajshumör just nu. Kärlek är så komplicerat när det är konstigt. Och nu är det konstigt.
Det är inga ''raka rör'' som Loou säger, hahah like it.

Ah, men. Jaa. Så är det.

Och jag är såhär orolig så jag nästan kräks, jag är förvirrad, jag är rent ut sagt rädd på ren svenska.
I hate it.

Jag vill typ gråta floder men det kommer inget...haha nice ah

WHAT EVER!

Jag hoppas att min kära syster kommer ut och är här några dagar snart! Saknar verkligen henne, och skulle vara så skönt att vara lite med henne så jag kommer på andra tankar lixom :)

Funderar på att ta en snabb natt-dusch, blir oftast på bättre humör när jag duschat..hehe





tycker den är så...mysig..lixom..ah ehhe


fuck the world.

Sov gott, PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0