längtar!

Jag längtar så sjukt mycket tills jag kan göra den här tatueringen!
Pappa ska förmodligen göra en likadan på armen, kommer bli så snygg!


Men jag ska ha en banderoll runt också med farmor & farfars födelsedatum och när dom gick bort...
Den kommer bli så himla fin! :D

Jag hoppas bara att jag ska slippa vänta tills jag blir 18! Vill göra den nununu!

Så här ser korset ut

Det kommer tydligen ifrån min pappas farmor, och ända sen jag varit liten (vad jag vet) Så har det här korset suttit i min farmor och farfars sovrum.
Så därför vill jag tatuera in det som en hyllning till dom ♥

eller vad man ska säga... :)

Menmen, nu måste jag börjar fixa lite här hemma, ska ut till mormor&morfar och ha kräftskiva på Storö med släkten D:

Stay real, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0