Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

Lite om mig typ...?

1.
Jag tycker att det är askul att hålla på med naglar och smink, har alltid varit intresserad av sånt.

2.
När jag var liten ville jag bli prinsessa.... Jag vill fortfarande bli prinsessa när jag blir stor!

3. Jag älskar att sjunga, och allt som har med musik att göra! Jag har väl sjungit så länge jag kan minnas. Men nu på ''senare'' år så har det väl blivit mer seriöst, jag sjunger i Carina Jaarneks studio minst en gång i veckan. Och jag har spela in en singel med låten Somebody's me. Och fler låtar är på gång :)

4. När jag va lite yngre så simmade jag, men jag slutade för att jag hade min mamma som tränare och jag tyckte inte att det var roligt. Jag har även gått på innebandy och fotboll, men slutade där med för att jag tyckte det var dåliga lag. Och Fotbollslaget skulle läggas ner.

5. Jag bor i en villa mitt ute i ingenstans enligt mig själv. Men ja...i skogen.

6. Jag går första året Barn och FritidG2.

7. Jag hade velat gå Sam - BeteéndevetanskapVärmdö gymnasium. Men jag hade alldeles för låga betyg för det.

8. Jag är extremt mörkrädd och måste sova med både ljud och lysen på om jag sover själv. Men om jag sover med någon är det lungt. Jag har även grov skräck för fönster, brevlådor och soptunnor. Jag hatar att gå förbi fönster, speciellt när det är mörkt. Och soptunnor och brevlådor tar jag gärna en omväg runt, är sjukt rädd för att det ska hoppa upp något/någon ur dom.

9. Jag har typ hela min släkt på samma lilla jävla ö.

10. Jag sjunger i duschen :)




Iaf halva mig hära. Men det får räcka!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0