mot vårdcentralen, wihoo

Haha jag hade en sån jäkla sjuk natt... Eller nej, men ändå :D
Jag låg vaken till typ halv 5, alltså helt klarvaken! Kollade på litefilm och grejer, hade värta partyt! Och sen vaknade jag typ 8 imorse..like what?!
Varför i hela fridens namn vakna så tidigt? Jag va såklart klarvaken då med..så det blev mer film. Tillslut somnade jag igen runt 10 typ....det va ju tur, eftersom jag ska till läkarn sen lixom! haha.
Iallafall.................Jag vaknade igen typ 12, helt sjöblöt och spyfärdig. Kändes ganska läskigt D: hehe
Så jag gick ner och duschade.
Intressant va? :)

Nu har jag precis fått på mig lite vättiga kläder och ska snart rulla till vårdcentralen. Och sen får jag se om jag åker till skolan efter det...eh.



Just det, sminka mig också!! Nu börjar det bli bråttom, fuck.
Vi hörs sen :D
Stay real!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0