taggad, faktiskt

Precis när mamma skulle börja med käk här hemma så ringer det på telefonen, då var det Eddie som ville att jag skulle komma till dom och äta :)
Haha så jävla söt! Så jag klär ju självklart på mig och tar mig till dom. Vad gör man inte för sina kusiner lixom?
Dom är så mysigaaaaa!! Kommer fram och kramar på mig och säger ''ja älska diig'' aaaaaaw.
Vill bara äta upp dom :D

Haha, men nu är jag hemma iaf och har duschar och sånt, ska snart packa träningsväskan! Dags för body jam imorn igen ;)
Och så ska jag ju äntligen få använda min nya väska :D
mm.
Fixa naglarna ska jag göra innan jag somnar okså, jag har sagt till mig själv i flera dagar att jag ska göra det men jag gör det aldrig ;o Men nu måste jag! haha..



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0