knyta skorna!

Nu är jag heeelt helt klar för dagen :D
Vaknade ovanligt tidigt för att vara jag... Alltså jag kommer till och med komma i tid idag! Och det händer ju inte ofta.
Haha jag har ju vaknat så tidigt att jag hinner blogga innan jag drar till bussen, helt sjukt :p

För ovanlighetens skull så har jag inte bytt kläder någon gång idag. Det blev hängslen ändå!



Lite sur ändå på hängslena för dom åker av tuttarna hela tiden D: eller vad man ska säga...

Haha jag vaknade runt halv 5 inatt helt klarvaken och trodde att jag försovit mig </3
Sen va jag ju tvungen att somna om :p haha..



Nu måste jag kila ner och väcka mamma! Hon ska åka samtidigt som mig :p

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0