så jävla pigg.

Fyfan alltså.
Min idé med att gå på kalas och ha kul funkade inte så asbra.. Jag stod mest ute och kedjerökte och frös ihäl mig :)
Jag va typ ute 5 timmar i streck igår, usch. Sjukt kallt!
Först väntade jag 20 min på bussfan som aldrig kom, sen väntade jag på Malin och Lotta i 10 och efter det så va vi ute hela tiden..så, jaa.

Det hade väl antgligen varit roligare om jag drack, men jag orkade inte. Va inte så taggad......

Meeeen jag kom ändå hem 2 och stupade i soffan, och sen vaknade jag 11 i mammas säng...? okej.
Och klockan 11 skulle jag vara i Boo kyrka för att träffa Vero, så jag dog lite på mig själv att jag inte vaknade tidigare!

Alltså kommer den här dagen bli en förjävlig dag. För jag är bara arg.



Och jag fryser, fortfarande!

Men nu måste jag ta en dusch, packa om lite väska, knata till Helen och sen vidare till gymmet.
ses
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0