fixed

Har precis fixat naglarna, kände att det var dags igen!
Fast jag orkade inte göra något avancerat.. Jag lyckas ju bara förstöra mina naglar hela tiden nu..
Så det är ingen idé att göra nåt ordentligt :p
Jag försöker spara ut så dom blir lite långa, värdelöst men jag försöker :D haha



Guld glittrigt med vitt krackelspackel över :)
Enkelt och fiiiint (:

Jag tänkte också..nu när jag håller på, att jag skulle kunna visa upp lite annat som jag gjort förut :)

Here it come..comes kanske man säger..jag vet inte. Jag är dålig på engelska, acceptare det (;

Gjorde några enkla söta till alla hjärtans dag



Lite vanliga röda bara..fast med stjärnor



Sommriga




Haha Linnéas som gjort


Vanliga glittriga


Härliga sommar färger


Svart/glittrigt


Grönt/Orange


Jävligt jobbiga att göra...


Den där nageln var bara sjukt jobbig.

Svart/Orange


Och så ett par lite..vintriga


Sådäär. Det var en liten del av den hela..ehehhe

Och jag kan ju bara tillägga då att jag är ganska bra på att kladda utanför, jag vet :)
Men jag tycker iaf att det är roligt att hålla på :D

Jag tänkte också..nu när det redan är en massa bilder, så kan jag avsluta det hela med

Alla mina nagel saker :D
Det har dock blivit lite fler nu, det var ett tag sen bilden togs :p hähää

Men jaa, det var väl deeet.

Nu måste jag göra mig iording och sova :(

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0