spruckna tights och annat kul.

Har nyss kommit tillbaka till Linnéa efter att ha varit i Farsta för lite shopping :)
Så nu är hon klar för kvällen typ..eller inte klar KLAR, men hon har ju allt hon behöver :p

Jag tycker att alla har så jävla trevliga påsar idag utom jag.. systemet........
mm
Och så upptäckte jag nyss att mina tights har spruckit!! </3
Måste hem och ta på nyaa

Och baka ska jag ju göra..någonting gott att ta med till Alicia ikväll :)
Det blir väl förmodligen kladdkaka som vanligt!

ööhm, men jag måste typ packa ihop mina saker och dra mig hemmåt om jag ska hinna med att fixa mig innan jag drar till henne också.. :o



mm

Nu ska vi pröva popcorn!!!!

ah, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0