åååh

Helluuuu!
Just exakt nu så sitter jag och är super trött. Varför vet jag inte, har sovit as skönt haha.
Har legat och kramat om täcket för det luktar så gott....hehe det luktar fin kille om mitt täcke. Och lyssna på det här!
Jag har sovit på andra sidan sängen! Alltså jag sover altid på höger sida..det är lixom min sida av sängen haha. Men sen i torsdags så har jag sovit på andra sidan, för där luktar det mysigt och jag saknar mitt sov sällskap haha. stördtjej.se

Jaja. Haha.

Lite senare så ska jag dra mig in mot stan och möta Linnéa och dra vidare mot Emma på inflyttning / 20 års middags sak :)
Och jag är redan klar.. sitter här med läppglans och allt. Vet inte riktigt vad jag ska göra i en timma innan bussen går..?

Mhmm...
Jamen dagen outfit då haha!





Jag bytte om ungefär 10 gånger innan jag bestämmde mig för det här. Bara så ni vet :)

Jahaja. Snart måste jag klä på mig och traska ut i kylan så allt smink förstörs eller nåt sånt trevligt :D
Wohoo!
nja.



Jag har tänkt på en sak. MacBooks cam är skit dålig. Jag tycker den är så störig!
Tänk om jag kunda blogga från mobilen, sjukt bra bilder det skulle bli då!
Men nej, den där jävla appen hatar typ mig eller något. Varenda gång jag försöker ladda upp ågot med den så säger den bara ''Inlägget kunde inte publiceras. Felaktigt anrop''  Eeh, jaha. Och det betyder?
Det funkar ju för alla andra, bara mig det fuckar sig på. Jag dööör på det!

Nu vet ni det också. Tror jag ska maila blogg. se eller något. Kan man göra det? Får kolla upp det..
Nu ska jag typ...klä på mig eller något.. Nej jag ska dricka vatten, sen packa väskan. SEN ska jag rusa till bussen.
Ha en bra kväll!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0