Dagens WTF?!

Jag gick och la mig i min säng igår och somnade ganska tidigt, sovit som en stock heeela natten.
Så jädra skönt!
Och imorse vaknade jag av en fruktansvärd hostattack, kändes som att jag skulle gå sönder eller något.. När jag typ kom tillbaka till verkligheten och öppnade ögonen så kände jag inte riktigt igen mig.
Första frågan jag ställde mig va "vart är jag?" jaha, då fattade jag att jag va i mina föräldrars säng. Sen fattade jag ingenting, vad gjorde jag där? Hur fan kom jag dit?
Jaa så är det. Där låg jag helt själv och fatta noll. Haha!

Och för er som vill veta, just nu ligger jag i soffan och myser med täcket, kollar tv och väntar på att någon ska komma och prata med mig eller nåt haha

GOD NATT...nej MORGON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0