Haha

Kul att mitt senaste inlägg handlade om att jag var arg. Och jag klickade in här nu för att tala om att jag är så jävla arg, igen.

Vilken bitter människa jag är, haha!

I vilket fall. Jag är arg.
Jag skulle tända min nattlampa som vanligt, eftersom jag är mörkrädd så sover jag med lampa, men när jag tröck på knappen sa det "pofff" och det blixtrade till.
Lampjävel.
Då ville inte den lysa mer. Så jag får sova med taklampan tänd inatt istället.
Jävla piss!

Haha, jaja. Jobbigt liv jag har.

Men jag är ändå arg, även om det där med lampan inte hade hänt.
Jag vet inte varför.
Allt bara bubblar inom mig, på riktigt. Jag känner i hela kroppen att jag är arg och jag vet inte vad.
Jag känner mig instabil typ, hormonerna bara fladdrar runt i hela kroppen och jag vet inte vad som händer. Jag kan inte kontrolera mig.

Vad fan händer?

Har en klump i halsen som inte försvinner, det pirrar i benen och huvudet värker.
Vad är jag så förbannad och upprörd över?
Det är frågan. Jag vet inte.
Jag vill bara somna nu.

Godnatt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0