fölåt för sjuutkt dålig uppdatering =/

                                                               ♥HejSötBarn♥

A
sso fölåt verkligen för den dåliga uppdateringen =(
J
ag har bara inte haft tid eller lust...

Idag iaf, så har jag varit i skolan och jobbat på med lite matte ^^ Sen efter de så gick jag och Norea hem till mig och fixade lite, sen åkte vi till Nacka och mötte upp Natasha vid hennes skola.
Efter de så åkte vi till stan och vidare till Sollentuna för att åka hem till Natashas papi =)
S
en åkte vi till slussen och käka donken ^^ Men efter ett tag va Norea tvungen att dra hem, så jag och sötisen åkte till hemköp o köpte hårfärg och sånt kul  till mig =D
S
å nu håller vi på och färga mitt hår hos Natasha ;)
N
i får höra mer sen för nu ska vi skölja ur fårgen =D


xoxo
ELIN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0