Nu är jag tillbaka till bloggantet!

                                                       ♥Hej mina älskade läsare♥
J
ag måste säga att det känns otroligt skönt att vara tillbaka i bloggen igen (=
Ä
r ni inte glada att jag är tillbaka?! =P
J
ag mår mycket bättre nu och nästan allt är i sin ording, förutom skolan. Men, den blir väl aldrig i sin ordning?
D
en här helgen har nästan varit den bästa helgeni mitt liv! Den började på fredag då skulle jag åka till nacka med Fanny och shoppa lite, men först skulle vi åka förbi lilla Linnéa för hon va sjuk, så vi åkte hem till henne och myste lite, kolla film och drack MONSTER♥  (jaa, vi är lite smått berroende^^)
S
en visade det sig att hon inte va så sjuk så vi fick med oss henne till nacka och de va ju tur! Vi hade jätte mysigt, gick runt och flummade och alla tittade på oss. Nästan =P
S
en skulle Fanny åka och handla mat med sin pappa och då passade jag och Linnéa på att åka hem samtidigt. Linnéa  skulle sova hos mig nämligen, men vi åkte inte hela vägen hem utan vi tog oss så långt som till Mölnvik för där skulle mamma hämta oss.
Men eftersom att hon är så seg så hade hon inte kommit än. Då gick vi in på Willy:s istället och köpte lite godis och dricka, sen kom mamma och då skulle vi in på Willy:s igen för att handla mat.
När vi kom hem lagade vi Tacos och sen åt vi det.
Och natten tänker jag inte berätta om det blir föör långt, men jag kan ju säga att vi lekte emosar, lekte med barbie dockor och massa annat som e helt normalt för oss.

Lördagen började med att Linnéa kämpade för att få upp mig ur sängen och det gick ju till slut, men det tog sin tid ;)
D
å skulle vi till bussen för hon skulle till stan och träffa sin mamma, för att sen åka hem till Fanny senare på kvällen, vilket jag oxå skulle göra.
Men innan jag åkte till Fanny så hann jag iväg till Nacka med mami och papi för att köpa present till morfar som har fyllt år. Sen åkte vi direkt till mormor och morfar och käkade midda, sen fick jag sjunga på middan också. Det var lite pirrigt men. =)
S
en fick jag äntligen åka till Fanny, när jag kom dit så skulle vi kolla film och mysa lite. Jag somnade typ hela tiden, men höll mig ganska vaken hela kvällen, tillslut gick vi och la oss en bit in på natten.

Söndagen så vaknar man upp och vill verkligen inte vakna, men måste. Vi sätter igång och städar, myser lite, käkar och sånt.
Sen var Linnéa tvungen att åka hem för hennes syster skulle komma, och likadant var det för mig.
Så vi sprang genom skogen mot bussen och vi hann. När vi stod och väntade på bussen så ringde jag pappa och sa att han skulle hämta mig, för jag bor åt andra hållet.
När vi står och väntar på bussen så kommer pappa med bilen och jag viknar och sakaer åt honom, men ändå så åker han bara förbi in mot vägen där Fanny bor.
Jag suckar lätt och ringer till pappa men han klickar upptaget, så jag ringer flera gånger om , men  han klickar mig varje gång, då suckar jag och säger till Linnéa:
-N
u klickar han mig för att han tror att jag ringer och är hos Fanny och ska tala om för honom att han ska skynda mig, fast att jag står vid bussen och ska tala om för honom att han ska vända.
Till slut så fick jag iaf tag på honom och talar om att han ska vända och hämta mig vid bussen.
Sen kom bussen och Linnéa hoppade på den så vi sa hejdå ♥
Så gick jag över vägen och ställde mig vid den andra busshållsplatsen som ligger i den riktiningen som pappa skulle komma ifrån, jag fick stå där ett tag innan jag såg pappas bil igen.
När jag ser bilen så går jag sakta framåt mot vägen så han ska se mig, men ändå så åker han förbi igen!
O
ch jag hade talat om att jag skulle stå där, hur dålit mionne kan man ha?!
M
en sen såg han mig iaf och tvärnitade =P Så åkte vi hem och jag gjorde mig i ordning för min syster och hennes kille skulle komma och käka.
Så kom dom och vi chilla mest hela kvällen.

Det var min helg =D
N
u så ska ni få se lite bilder på mig (= Jag vet att jag ser ut som ett emo lite, men jag trivs med det ;)





J
usteee, ni ksa få se min sööta tröja oxå nuu =D


det är en stor såndär på ryggen oxå, men kan inte fota min rygg själv =P


visst e den gaalet sööt?! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0