skoolan ^^

                                                                    ♥HejHej♥

N
u sitter jag i bokgårdens datasal med min älskade Norea♥  Ska snart börja rulla hemmåt, eller jaa.. jag slutar halv 12, de e ganska snart ;)
HAHAH
Det här e typ världens bästa dag^^  Jag började helv 10 och slutar halv 12 ;) Visst e de bara fööör bra (Y)



T
änkte berätta lite om hur färgningen gick xD
D
et blev ganska lyckat kan man säga... skulle ju blí blont och sen skulle vi lägga i ljusbrun direkt efter typ, ,en det hann vi inte så det är blont nu.
Eler mer orange gult, men det ser faktist ganska ballt ut ^^
S
ka till frissan på sönda och färga och klippa, men jag är inte helt säker på om jag vill färga ifrån den här färgen =/ Men iaf, om jag färgar så kommer det at bli mörk brunt och med den färgen jag har nu i underhåret  =D
nice?


S
ka kila nuu, hare gött ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0