Dålig uppdatering

Sorry för det.
Men jag har inte orkat och sen så har blogg.se dummat sig med mig.

Tråkigt att Eling har åkt ;' menmen,, får försöka klara mig utan henne i en vecka..jobbigt...
har inte så mycket nytt att komma med tror jag..

Har biljetterna till Twilight + New Moon Midnattsvisning som jag och gulligaste Shideh ska gå på:D
Sen så va jag i Göteborg förra helgen och hälsade på Heléne med Åsa.
Flätat in dreads..
hm....a kan inte komma på mer än det just nu x3

Här är väl en bild på mitt hår då..


Här har Fanny knytit rosetter av hela mitt hår xD

jaj-ja. God natt, glöm inte att ställa om klockan!!
     Liny

Kommentarer
Postat av: Fanny

I Rocks, you look amazing :D Yet you always do,but I likes to take the credz ;P Nä, men vi får helt enkelt hålla ut utan vår Elin ^^

2009-10-25 @ 02:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0