fredaaag imorron :D

tjatja:*)
jag har haft en ganska bra dag :)
varit i skolan, sen åkte jag till stavsnäs och väntade på att Natasha skull komma för vi skulle gå till gårn :)
och undertiden som jag väntade så kom ****** hem från skolan med bussen så vi sa hej och pussades lite så sa vi att han skulle komma till gårn lite senare:)
Natahsa kom med bussen efter honom, då gick hon och jag till gårn träffade folk där., sen kom han så Natasha fick se honom :P
men efter bara typ en halvtimma va jag och Natasha tvungna att dra till Djurö för vi skulle på ännu ett info möte om Frankrike resan :)
vi va på mötet sen sa alla hejdå till varandra och jag gick med mina päron och handlade lite mat på ICA ^^
sen åkte vi hem, käka.., jag gick upp på mitt rum och började med min SO hemtenta som snaart är färdig :D
sen pratade jag lite med ****** på msn så sa vi att vi skulle höras imorron :)
för vi kan inte ses imorron, för att efter skolan så ska jag åka in till stan med min papi och där ska vi träffa min 23åriga syster Stephanie och hennes mami och hennes halv bror :)
hmm va det något mer...? jo, juste!
jag ska självklart förklara varför jag inte säger något namn om vem ''han'' är!
jo det är såhär.., jag tycker inte att det är nåt mellan honom och mig än, vi bara ses och strular o så.., sen är det också så att jag vill inte att alla ska veta vem han är, många vet redan och det blir en så stor sak av det =/
då kanske ni undrar varför jag ens nänmer honom i bloggen?
joo det ska jag föklara oxå:P
det är för att jag berättar ju vad jag har gjrot på dagen och vad jag ska göra., jag kan ju inte sitta och ljuga heller! NEJ det går inte :P



men nu borde jag stänga av och sova, har ställt klockan på 06.00 imorron för att gå upp och slutföra min hemtenta :P
jag vet galet men den ska in imorron och den är redan 2veckor försenad :P


   


naaaw (A) så sööta! älskar pon and zi ^^ dom e golligast på hela väärlden :P
hiihhi ♥

xoxo ELIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0