överhettad ^^

                                                                   ♥TjaTja♥

N
u börjar det bli dags för lilla mig att stänga av datorn. Den börjar bli överhettad, varmt som attans när jag har den i knät :P
J
ag ska nog starta en film, The cerious case of Benjamin Button (stavning..?)  det är en del av skolarbetet också, i engelskan.
Vi tittade på filmen hela klassen, men jag var sjuk de flesta gångerna som vi såg filmen så jag har lixom inte sett den. Och vi (klassen) läste boken innan filmen, vi läste den på engelska.
Sen så skulle man skriva en ''uppsats'' typ om skillnaden mellan boken och filmen, men eftersom att jag varken sett klart filmen eller läst ut boken så skulle det bli lite svårt för mig.
Men när Pauline var här idag så sa hon att hon hade filmen hemma, så hoon åkte hem och hämtade den och kom tillbaka efter typ 5min, sen hade hon brottom till möte :P
O
ch boken har jag, den fick alla låna från skolan typ..,
Så det är bara för mig att titta på filmen, läsa ut boken och skriva skillnaden melan de båda :)
K
an fan inte vara så svårt!



här har vi då filmen (= boken är i köket, orkar inte hämta och visa ^^

ska starta filmen nu =) men vi ses..,hörs, hmm ses..? skitsamma =O
jag skriver imorron, eller jajo... jag skriver lite senare idag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0