packa inför Frankrike ;D

                                                                  ♥ TjaTja ♥

N
u så ska jag försöka börja med min packning lite, det är nämligen så att på Lördag kl.05.30 lämnar jag djurö och beger mig med kyrkans ungdoms grupp mot Frankrike ;D
J
a, jag är utbildad ledare inom svenska kyrkans unga. Inget nördigt med det alls för er som tror det!
J
ag ska säga att mer galen ungdoms grupp än djurös måste man leta efter ;)
HAHAHAH V
i har galet skojj med varandra, vi är en grupp på ungefär 17 tjejer 15år.
Vår lilla grupp heter; THE HAPPY CREW ;)
Så är det, vi är typ alltid glada och galna ;)
Menmen..., nu ska jag som sagt försöka få ner packning för en vecka i EN väska!!! OMG, HUR SKA ELIN FÅ NER EN VECKA I EN VÄSKA!?
Jaa, svaret får ni sen när jag packat färdigt. Så får ni se hur lyckat det blivit ;)


yees, allt ska ner i den där :O ↑

dags att börja packa nu....,

xoxo ELIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0