sov morron :D

tjatja :*)
hur e lääget?? ;)
med mig är det baara bra:D  jag va och tränade förut blääh ;O
körde body pump så jag höll på o dö :P
man får så sjuukt ont i kroppen av det :P
asso de e ett tränings pass med styrke träning :P
haha, så nu har jag blivit tok stark xD
nog om det:)
idag kom jag bra en timme försent till skolan (A) Nej, men nu har jag faktist lovat mig själv att komma i tid till skolan :)
skolan gick bra idag :)
imorron ska vi ha origentering i Hemmesta ;O Jag om någon HATAR origentering ^^
men  det possetiva med det hela är att vi då har sovmorron till 12 :D jippie :D
efter det ska jag iväg och sjunga imorn :)
och när jag har sjungit ska jag ta mig till stavsnäs och träffa en :D
nuu ska jahg kila :) hörs<3

 

xoxo ELIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0