Stolt jag e nu! Har pluggat :D

                                                      ♥ TjaTja alla söta vänner ♥

J
aa, det är sant! Nu har jag pluggat en jävla massa NO :P
D
et gick bra, nu förstår jag det mästa inom Mekanik. Vi hann inte med mer än NO för att Pauline skulle på möte på hennes jobb kl.17.00.
Jag känner att jag börjar må lite bättre nu faktist, om man bortser från minotroliga mensverk -.- och att jag mår lite illa =(
A
nnars så e det bara bra (=



ååh, visst ser det myspysigt ut när jag har pyamas byxor och mysig tjocktröjja på mig!? :D


och förresten! kolla in tofflorna som mami har köpit till mig ;D


hihih visst e dom söta? :) (att lite av mitt face kom med på bilden bjuder jag på ;P)



N
eej, nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar och kolla in facebook ♥


xoxo ELIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0