hemma igen :*)

tjatja,
nu har jag äntligen kommit hem igen :)
det gick jätte bra i studion idag:D jag tog bussen till Grävlingsstigen typ nåt sånt^^
sen gick jag bara på en stig sen va jag framme, jätte smidigt :)
jag sjöng en massa och vi spelade in lite.., de va kul:)
vi bestämmde inte när jag skulle dit nästa gång för Carina hade brottom inväg så vi hann inte med det:P
men vi ska höras i veckan så får jag se :)

just nu så sitter jag och halv sover, e jätte trött;O
efter en dag utan att ha ätit nåt och jaghar räknat ut att jag sov bara 7 och 1/2 timme inatt.., från 06.00 till 12.30 blir inte det rätt?
aja, skit samma.., illa är det iaf, jag behöver äa och sova, men innan det så måste jag PLUGGA ;O och städa rummet:(
hur ska jag orka med allt???


se hur trötta mina ögon är!! ;O


ooupps! jag somnade visst ^^

måste kila ses :*)

xoxo ELIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0