men varför i hela helv*te gör du så här?!

tjatja
dagen har varit sådär., de började bra
va med natasha hon kom ju efter hennes klassresa, typ kl. halv 11 tror jag vi chillade lite sen råkade vi somna så vaknade 4timmar senare och då va kl. halv 3 :P
så kan det gå^^
sen fick jag veta en sak, som gjorde mig deppig, men vi gick ut ändå
Jag eldade upp ett papper som jag skrivit och lite så
Helen kom när vi gick ut, och lite senare kom Norea också :)
vi gick runt och snackade massa, senare kom Dennis och Alex vi va lite med dom tills dom åkte bed bussen
en stund senare skulle jag hem, så jag sa hajdå till alla så tog jag mig hem.


gammal dagen efter bild på mig och Helen hemma hos henne:P









så tänkte jag bara säga att jag älsakr min så kallade ''syster'' Linnéa Hector ♥
hon betyder så mycke för mig och jag kan inte leva utan henne!
såå., Liny nu vet du det ♥
jag älskar dig finaste Linnéa ♥

jag finns alltid för dig bara så du vet :*)




ska göra annat nu hörs :*)


xoxo ELIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0